هزینه بسته بندی اثاثیه منزل بر اساس تعرفه اتحادیه باربری مشخص می شود. تعرفه بسته بندی به محل سکونت شما بستگی ندارد. شرکت بسته بندی لوازم منزل در تهران فارغ از محل سکونت شما، هزینه را برآورد می کند. مقدار و نوع وسایل شما مهمترین عامل موثر بر هزینه بسته بندی اثاثیه منزل است. هرچه تعداد وسایل بیشتر باشد؛ مقدار بیشتری کارتن، پلاستیک حباب دار و… استفاده می شود. در نتیجه هزینه انجام این امر نیز افزایش می یابد. پس نوع، مقدار و ابعاد لوازم بسته بندی مورد استفاده در تخمین قیمت موثر هستند.

علاوه بر لوازم بسته بندی، تعداد نیروی کارگر اسباب کشی که از سوی شرکت ارسال می شود نیز روی قیمت باربری و بسته بندی اثاثیه منزل اثر می گذارد‌. هرچه تعداد وسایل شما بیشتر باشد؛ نیروی کار بیشتری برای انجام این امر نیاز است. همچنین ساعت کاری بیشتری نیز باید صرف بسته بندی شود. بنابراین هزینه نیز افزایش خواهد یافت. پس برای تخمین درست هزینه بهتر است با شرکت همت بار تماس بگیرید.

عوامل موثر بر افزایش قیمت باربری و بسته بندی لوازم منزل

هزینه باربری و بسته بندی لوازم سنگین و بزرگ مانند یخچال فریزر ساید بای ساید، پیانو و گاوصندوق به صورت مجزا برآورد می شود. با توجه به قیمت یخچال های ساید بای ساید لازم است که این وسیله با رعایت کامل ایمنی بسته بندی و جابه جا شود. اگر بدنه یا قطعات یخچال حین اسباب کشی آسیب ببیند؛ متحمل پرداخت هزینه هنگفتی برای تعمیر یا تعویض قطعات یخچال خواهید شد. پس بهتر است که با پرداخت هزینه ای معقول از ایمنی بسته بندی و حمل یخچال مطمئن شوید‌. عرض راهرو نیز در جابه جا کردن یخچال موثر است‌. اگر عرض راهرو کم باشد؛ در یخچال را باید جدا و بعد یخچال را حمل کرد.

پیانو نیز یکی از وسایل حساس و البته گران قیمت است که موقع اسباب کشی باید توجه ویژه ای به این وسیله داشت. جابجایی پیانو ممکن است که منجر به صدمه دیدن بدنه، در یا صفحه اصلی آن شود. پس بهتر است که جابجایی پیانو را به نیروهای کاری کاربلد سپرد. به طور معمول برای حفظ ایمنی پیانو، بدنه و سطوح آن را پتوکشی، تسمه بندی و نوارکشی می کنند. همچنین حین حمل پیانو در راهروهای کم عرض نیز باید نهایت دقت را داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *