مقدمه :

در مقالات قبلی ذکر کردیم که یکی از از مسائل و مشکلات مهم و همیشگی خانواده‌ها مسئله اسباب کشی در پایان قرارداد منزل خود یا هنگام خرید یک منزل جدید می باشد و همچنین گفت که شرکت های باربری فعال در حوزه اسباب کشی منازل مسکونی می تواند به شما در این امر کمک کنند و همچنین درباره برخی از خدمات و مزایای این شرکت های باربری نیز برای شما توضیحات کاملی داریم در این مقاله می‌خواهیم درباره هزینه همکاری با این شرکت های باربری صحبت کنیم.

هزینه خدمات اسباب کشی در همت بار

همانطور که گفتیم اصل پایه و اساسی شرکت باربری همت بار مشتری مداری می باشد. سازندگان این شرکت همواره تلاش داشته کرده اند که بهترین خدمات با بالاترین کیفیت را با کمترین هزینه در اختیار تمام استفاده کنندگان قرار دهند. نکته‌ای که باید بدانیم این است که هزینه باربری وسایل منزل ما در طی یک اسباب کشی بسته به خدمات و پارامتر هایی که ما در سایت شرکت های باربری انتخاب میکنیم متفاوت میباشد و فاکتورها و مسائل مختلف می‌توانند بر هزینه کل این جابجایی تاثیر گذار باشند، برای مثال تعداد طبقات در خانه مبدا و خانه مقصد، مسافت حمل اسباب منزل و همچنین امکان استفاده از آسانسور در هر یک از خانه های مبدا و مقصد و نوع وسیله انتخابی برای حمل و نقل وسایل منزل می ‌تواند بر هزینه باربری تاثیر گذار باشد. علاوه بر مسائل فوق در مقاله های قبلی گفتیم که شرکت همتبار علاوه بر خدمات حمل و نقل وسایل منزل شما ما دارای خدمات دیگری همچون کارگرانی برای بسته بندی وسایل منزل شما  و یا باز کردن این وسایل و تمیز کردن و چیدن آن ها در منزل جدید و یا متخصصان و کارمندانی جهت وصل و نصب کردن وسایل شما در منزل جدید می باشد انتخاب هر کدام از موارد فوق دارای هزینه جدا نسبت به حمل و نقل و انتقال اسباب و اثاثیه منزل شما می باشد.

همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت همت بار و هم با تماس گرفتن با پشتیبانی های این سایت با آخرین تعرفه های قیمت این شرکت برای کمک به شما در حل نقل  و اثاثیه منزل تان آشنا شوید و هرگونه پرسش دیگری را که در رابطه با این فرایند دارید را از کارشناسان ما سوال کنید.

یکی از نکات مهمی که درباره تعیین هزینه باربری وسایل شما وجود دارد و شما باید به آن توجه کنید این است که قیمت های ارائه شده در سایت های شرکت های باربری همواره بر اساس مصوبه هایی که ارائه می شود در حال تغییر می باشد و شما باید برای جلوگیری از ایجاد تغییر در قیمتی که هم اکنون در سایت مشاهده می کنید اقدام به ثبت نهایی کردن سفارش خود کنید تا هزینه نهایی شما بر اساس هزینه ای که همان لحظه در سایت نمایش داده می شود تایید شود و دیگر تغییری نکند.

از جمله کارهای که شما برای کاهش هزینه خدمات باربری خود می توانید انجام دهید این است که هیچ وقت جمع آوری و مرتب کردن و بسته بندی وسایل منزل خود را به روز آخر موکول نکنید و سعی کنید در تاریخی که خدمات باربری خود را در سایت ثبت کرده اید، تمام وسایل خود را جمع آوری و بسته بندی کرده باشید، زیرا بسته بندی کردن وسایل در زمان کافی و پیش از جابجایی به دلیل اینکه با حوصله بیشتری صورت می‌گیرد وقت چندانی از شما نگرفته، اما همین اسباب کشی اگر در روز حمل و نقل شما صورت بگیرد به دلیل عجله ای که در آن روز دارید ممکن است ست که زمان بسیار زیادی را از شما تلف کند و همچنین باعث کدورت خاطر شما شود. همچنین جمع آوری وسایل قبل از اسباب کشی باعث کاهش استرس و دلشوره شما خواهد شد. از موارد دیگری که می تواند باعث کاهش هزینه های باربری شما و هم باعث سرعت بخشیدن به فرآیند حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل شما شود استفاده از آسانسور می باشد. شما باید قبل از روز اسباب کشی منزل خود امکان استفاده از آسانسور در خانه مبدا و خانه مقصد را با صاحبخانه خود و یا  مدیر ساختمان هماهنگ کنید. استفاده از آسانسور هم باعث کاهش تعداد کارگران مورد نیاز برای جابجایی وسایل و هم هم باعث کاهش زمان مصرفی جهت انتقال وسایل به داخل ماشین باربری می شود و همه اینها باعث کاهش هزینه های باربری شما در طی اسباب کشی خواهد شد.

حال می خواهیم به چند مورد اساسی اشاره کنیم که باعث کاهش هزینه های باربری شما شده و هم باعث کاهش آسیب وارد شده به وسایل منزل شما میشود رعایت موارد زیر به نفع خود شما میباشد و همچنین  به نفع شرکت های باربری جهت حمل و نقل اسباب و وسایل منزل شما میباشد.

تمام وسایل منزل خود را به صورت ایمن بسته بندی کنید و تمام کارتون ها را با چسب و یا پلاستیک های حبابدار محافظت کنید.

لوازم شکستنی منزل خود را در پارچه بپیچید.

قبل از بسته بندی هر یک از وسایل منزل خود آنها را کاملاً شسته و تمیز کنید که این مسئله هم باعث بی نیاز شدن شما از کمک کارگرانی برای شستشو و تمیز کردن وسایل شما در منزل مقصد می شود و هم سرعت شما را برای اسکان در منزل جدید بالا میبرد.

از ایمن بودن کارتون ها و بسته بندی های صورت گرفته با استفاده از طناب و یا چسب مطمئن شوید.

تعداد کارتون هایی که بسته بندی کرده اید را در خانه مبدا شمارش کرده و بر روی هر کدام از کارتون های بسته بندی شده وسایلی را که در داخل آنها گذاشته اید ویا بخشی از خانه‌ها که وسایل مربوط به آن ها می باشند را یادداشت کنید تا بتوانید این بسته‌ها را در خانه مقصد به راحتی تفکیک کنید.

 بر روی کشوی کمد های خود چسب بزنید تا از باز شدن و آسیب دیدن آنها در هنگام جابجایی وسایل جلوگیری کنید.

قسمت های چوبی و لبه های وسایل خود را با پلاستیک حبابدار بپوشانید تا از برخورد آنها با اشیا دیگر جلوگیری کنید.

بر روی وسایلی که امکان کثیف شدن آنها در حین جابه جایی وجود دارد همچون مبلمان پارچه ای و یا تشک و وسایل خواب خود روکش بکشید.

تمام لباس های که میخواهید حمل کنید را در پارچه ای بگذارید تا مانع از کثیف شدن آنها شوید.

تمام اجناس و وسایل قیمتی و یا بسیار حساس خود را با وسیله نقلیه شخصی خود حمل کنید.

خانه ی مقصد را قبل از انتقال وسایلتان تمیز و یا درصورت نیاز سم پاشی کنید و خانه را برای آوردن وسایل جدید آماده کنید.

لوازمی را که میخواهید جا به جا کنید در دسترس کارگران حمل بار قرار دهید.

سعی کنید وسایل سنگین تر رو در دسترس تر قرار دهید تا کارگران حمل بار بتوانند به راحتی آنها را جا به جا کنند.

سخن آخر که می خواهیم درباره خانه کشی برای شما ما بگوییم این است که پس از انتقال به خانه جدید بر اساس نوشته های روی کارتون های بسته بندی شده مبنی بر اینکه در هر کارتن چه وسیله ای است و مربوط به چه بخشی از آن است کارتون ها را دسته بندی کرده و سپس هر کدام از آنها را باز کرد و در جای مربوط به خود قرار دهید همچنین در خانه مبدا تمام وسایلی را که دیگر به آنها نیاز ندارید و یا کم شدند بفروشید و یا اهدا کنید به درصدی که غیر قابل استفاده می باشد دور بیندازید و آنها را با خود به خانه جدید منتقل نکنید که این باعث کاهش هزینه‌های شما و هم باعث می شود که ساعت شما در انتقال بیشتر شود شما می توانید در امر خانه کشی از دوستان و یا بستگان خود کمک بگیرید اما اگر برای وسایل خانه خود حساس می باشد و نمی خوای که هیچ آسیبی به آنها وارد شود لازم است که از افراد متخصص و کاردان این حوزه استفاده کنید که امر خانه کشی از اول تا آخر برای شما با نهایت تعهد و تخصص انجام می دهد.

متخصصین ما در شرکت همت بار همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل میباشند و شما میتوانید با استفاده از پشتیبانی و یا سایت شرکت باربری همت بار از انواع مختلف خدمات این شرکت آگاه شده و بر اساس نیازتان اقدام به ثبت سفارش در بخش های مربوطه کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن با حداکثر دقت تمام خدمات ثبت شده توسط شما را با بالاترین کیفیت برایتان به انجام برساند تا دیگر نیاز نباشد شما نگران هیچ یک از قسمتهای اسباب کشی منزل خود عمل جابجایی بسته بندی و باز کردن بسته ها و یا نصب وصل وسایل در منزل جدید باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *