آیا تا به حال پیش آمده که بخواهید وسیله ای را بخرید اما با تصور آسیب دیدن در اسباب کشی های مداوم از خرید آن منصرف شده باشید؟ اگر می خواهید از دغدغه بسته بندی اثاثیه منزل و آسیب های ناشی از اسباب کشی راحت شوید؛ توصیه می کنیم که این کار را به شرکت های باربری و بسته بندی لوازم منزل محول کنید.

نیروهای خبره شرکت های بسته بندی اثاثیه منزل همت بار در اسرع وقت و به صورت کاملاً ایمن اقدام به بسته بندی لوازم منزل می کنند. حالا با خیال راحت و فارغ از دغدغه باربری و بسته بندی می توانید لوازم دلخواه خود را بخرید.

نحوه بسته بندی اثاثیه منزل در تهران

با توجه به قیمت سرسام آور لوازم خانگی، بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی به دغدغه ای برای مستاجرین عزیز تبدیل شده است. خوشبختانه شرکت های بسته بندی لوازم شرکت و منزل در تهران با استفاده از کارتن های چند لایه، پلاستیک های ضد ضربه و سلفون های رولی در صورت نیاز به کمک شما خواهند آمد. نیروهای کاربلد شرکت همت بار با رویت لوازم منزل شما، وسایل لازم برای بسته بندی را برآورد و دست به کار می شوند. به طور معمول برای بسته بندی ظروف و لوازم شکستنی از کارتن های محکم پنج لایه در ابعاد مختلف استفاده می شود.

علاوه بر کارتن پنج لایه برای بسته بندی لوازم حساس مانند وسایل صوتی تصویری از پلاستیک ضد ضربه نیز استفاده می شود. در واقع وسایل حساس به ضربه را ابتدا با پلاستیک های حباب دار بسته بندی و بعد درون کارتن قرار می دهد. بدین ترتیب بسته بندی اثاثیه منزل برای اسباب کشی در نهایت ایمنی انجام می شود.

پارگی مبلمان و ایجاد خط و خش روی وسایل چوبی از دیگر اتفاقات رایج در اسباب کشی ها هستند. شرکت های باربری با استفاده از سلفون های رولی روی مبلمان و وسایل چوبی اعم از بوفه، میز و… را کاملاً می پوشانند. همچنین برای بسته بندی پتو و تشک از گونی های بزرگ دوخته شده استفاده می شود. پوشاک نیز معمولاً درون بغچه یا کارتن مخصوص پوشاک بسته بندی می شود. با این تفاسیر، شرکت باربری و بسته بندی به همه چیز فکر کرده و لازم نیست شما نگران باشید! اما موضوع دیگری که احتمالاً برای شما مطرح است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *